Menu Sluiten

SV MensSana biedt hun leden graag een webshop om op die manier leuke merchandise te kunnen aanschaffen. Hierbij gelden de volgende voorwaarden:

  1. De prijs op de webshop is op dat moment geldig, tenzij er sprake is van een kennelijke vergissing en/of verschrijving. Met andere woorden: zijn we ergens een nulletje vergeten? Dan kunnen we het product helaas niet tegen die prijs leveren. Je aankoopbedrag wordt teruggestort.
  2. Er zijn twee mogelijkheden om je product(en) te kunnen ontvangen: via de post of persoonlijk afhalen op de Hogeschool Leiden. Het kan zijn dat iemand van SV MensSana persoonlijk contact opneemt om een afspraak te maken. Wanneer je te lang wacht met afhalen heeft SV MensSana het recht om de koopovereenkomst eenzijdig te ontbinden. Deze termijn is twee weken. Je zal echter eerst een waarschuwing krijgen via de mail of Whatsapp, voordat we je bestelling annuleren. Na annulering wordt het geld teruggestort.
  3. SV MensSana zal bij ontbinding van de koop het geld binnen 14 kalenderdagen terugstorten.
  4. Wanneer je iets koopt heb je 14 kalenderdagen de tijd om het te retourneren, nadat je het product hebt ontvangen. Als het product toch niet bevalt en je het wilt retourneren kun je dat aangeven via info@svmenssana.nl. Een berichtje sturen is voldoende om aanspraak te maken op de 14 dagen bedenktijd. Daarna dien je het product binnen 7 dagen te versturen of terug te geven aan SV MensSana.
  5. Wanneer je het product terugstuurt controleren we deze bij aankomst. Het is belangrijk dat het product voor ons weer verkoopbaar is. Dat betekent dat het product geen vieze geurtjes of vlekken mag bevatten. Ook dienen alle eventuele labels of stickers aanwezig te zijn. Het product uitproberen mag uiteraard altijd, maar als je het product langer hebt gedrag hebben we het recht om je retour te weigeren óf een waardevermindering toe te passen. Dit zullen we altijd in goed overleg doen.
  6. Het terugsturen van een retour is altijd op eigen kosten.
  7. Na het goedkeuren van je retour krijg je het geld van je product(en) én het bedrag van de eventuele verzendkosten teruggestort.
  8. What you see is what you get. We zullen de foto’s en omschrijvingen van de producten altijd zo accuraat mogelijk maken, zodat je bij het ontvangen van het product niet onnodig teleurgesteld zal worden. Klopt het toch niet met je verwachtingen? Stuur ons dan een mailtje.
  9. Is een product kapot en is het niet jouw schuld? Uiteraard heb je recht op garantie. Dit verschilt per product. Veel producten die we verkopen zijn zogenaamde verbruiksartikelen. Deze artikelen zijn onoverkoombaar onderhevig aan slijtage, waardoor je geen recht hebt op twee jaar wettelijke garantie. We zullen altijd kijken naar een goede oplossing in het geval je product te snel kapot is gegaan.